همه چیز در مورد آرایش ابرو

شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه ای زیبا دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد ، اگر ابروها به فرم صورت نخورند ، فرم صورت به هم خورده و شکل آن را تغییر می دهد . شکل و فرم دلخواه بیضی است که بیشترین درصد افراد ، سعی بر این دارند که فرم صورت خود را به این فرم درآورند .

در مورد آرایش ابرو بیشتر بدانیم

نکته اول در مورد آرایش ابرو : اگر تاکنون ابرویتان را برنداشته اید بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد .همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید . این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم می کند .

نکته دوم در مورد آرایش ابرو : ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمت های اضافه آن را قیچی کنید . سپس ، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید . به خاطر داشته باشید که فاصله بین ابروان شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود .

برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود ، مدادی را درکنار بینی تان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود .

نکته سوم در مورد آرایش ابرو : برای اینکه طول ابرویتان مشخص شود ، مداد را از کنار ابرو طوری نگهدارید تا امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد و به ابرویتان برسد . به این ترتیب نقطه ی پایانی ابرو مشخص می شود . سپس باید مشخص کنیدکه بالاترین نقطه ابروها کجاست . برای اینکار مداد را درکنار بینی قرار دهید تا امتداد آن از کنار قسمت خارجی عنبیه چشم بگذرد و به ابرو برسد . این کار را روز قبل از میهمانی انجام دهید زیرا آثار سرخی را به سختی می توان با کرم پودر پنهان کرد و اگر روی محل تحریک شده کرم پودر بزنید امکان جوش زدن و زخم شدن آن خواهد بود .

ابروانتان را با یک برس کوچک مثل مسواک به حالت طبیعی برس بکشید .

نکته چهارم در مورد آرایش ابرو : ابروها باید به نسبت شکل صورتی که مایل هستید ، برداشته شوند و نه به دنبال روی از مد روز .

برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید . هماهنگی ابروهایتان را در آینه چک کنید و در پایان یک پارچه ی لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد .

ابتدا از وسط ابرو ، بالای بینی ، شروع کنید تا به درد آن عادت کنید . چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد . همیشه از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند . این کارممکن است موجب عفونت شود .اگر می خواهید چهره ی باز تری داشته باشید فاصله ی ابرو ها را کمی بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده می خواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیک تر باشند .

نکته پنجم در مورد آرایش ابرو : اگر دختر شما ازدواج نکرده است ، طبیعی بودن همیشه بهتر است و هرگز ابروهایش را بیش از حد برندارید مگر اینکه خیلی پر و بدون حالت باشد . مثل ابروی عروسک هایی که انگار دو عدد پنبه بزرگ چسبانده اند که در اینصورت باید ابروهایش را مرتب کنید .

وقتی شکل اولیه را به ابرویتان دادید ، نگه داشتن این شکل آسان است . ابتدا ابرو باید با گوشه ی داخلی چشم هماهنگ باشد .کمان ابرویتان نیزباید با خط بالای چشمتان هماهنگ باشد .

نکته ششم در مورد آرایش ابرو : برای ترمیم کردن ابروی نازک حتما قسمت ابتدای ابرو ، دقیقا بالای گوشه ی داخلی چشم ، حتما پر باشد . اگر ابروان شما نازک و یا کم پشت است ، آن قسمت را با مداد ابرو با خطوط نازک مو مانند پر کنید . بعد با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فرو کرده اید کارتان را ادامه دهید . به این ترتیب رنگ مداد ابرویتان بیشتر می شود . هر قدر به کمان ابرویتان نزدیکتر می شوید خطوط را نازکتر کنید .

نکته هفتم در مورد آرایش ابرو : برای برداشتن موهای اضافه از موچین های سرکج استفاده کنید . ابروانتان را برای پر نشان دادن به سمت بالا و برای نازک نشان دادن به سمت چپ و راست برس بکشید . برای اینکه ابرویتان حالتش را حفظ کند از ژل ابرو استفاده کنید . بهترین موچین ها ، موچین های نوک کجی هستند که قسمت انتهایی زبری دارند و گرفتن مو با آنها آسانتر است . برای کنترل بهتر این عمل بعضی از موچین ها به حالت قیچی هستند .

هر دو یا سه سال ، وقتی نوک موچین شل شد ، باید موچین خود را تعویض کنید . همیشه موچین خود را تمیز نگه دارید . به کمک یک گوش پاک کن آغشته به ماده ی ضد عفونی یا الکل نوک آن را تمیز کنید . همیشه شب هنگام ابرویتان را بردارید تا قبل از شروع آرایش صبحگاهی آثار سرخی از اطراف ابرو محو شود .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید